Thursday 8 November 2012

the vow


kawan opis aku ader baca satu blog...she said movie ni best..so aku layan sorg diri mlm hari....so movie nye 4 stars out of 5..sbb hero yg hensem...pehh.. i like...hihiii...jln cite lebih kurang cite Tentang Dhia kat tv 3 tu...yg mengangkat nora danish n adi putra bercinta seterusnya jd hero n heroin movie..n aku rasa movie Aku Terima Nikahnya pun sama gk la..
movie ni mengisahkan husband n wife, leo n paige yg sgt loving couple...paige involve dlm art, leo ader studio sndiri...so both minat sgt dgn seni...1 day diorg tgk wayang...dlm perjalanan balik, diorg xcident...paige koma n leo cedera x baper parah la...bile si paige ni bangun dr koma, memory dia lost.. dia hanya ingat life dia masa dia kat kolej amek law, ader tunang, tinggal dgn parent...paige mmg x ingat langsung pasal husband yg dia cinta sgt2...
sian gile kat leo..berusaha dia nak mengingatkan balik bini dia...tapi dia giv up sbb family paige kaya n nak anak dia amek law, duduk dgn diorg..x-tunang paige pun amek kesempatan ngorat balik si paige ni..huhuuhu....
menjejeh2 la air mata aku tgh2 mlm...apa2 pun uoollsss watch la movie ni..x kose la aku nak tulis pjg2..sat lagi korang xmo tgk...enjoy the romantic movie...selamat menonton...


No comments:

Post a Comment